lunes, 8 de enero de 2018

Les meves festes

Com ha anat les vostres vacances? Les meves han anat molt bé, he fet més coses de les que m'esperava. El 24 de desembre a la nit vàrem anar a ca la meva padrina tota la meva família per part de mon pare a sopar. Però abans de sopar un amic de la meva tia es va disfressar del Pare Noel i ens va donar part dels nostres regals. A jo em varen regalar unes sabates. Després de sopar els cosins ens vam posar a cantar nadales i a ballar tot tipus de cançons fins a les dues de la matinada.Hores després vàrem obrir els altres regals i la meva família va venir a dinar a ca meva.

El dia 31 al vespre anàrem a un restaurant en Bunyola amb una amiga meva, els seus pares i el seu germà. Soparem un munté de coses i després de menjar-nos el raïm posaren música i ballarem fins a les tres i mitja.

I per últim el dia 6 de gener anàrem a casa de la meva tia a dinar. Tots els anys també celebram l'aniversari del meu avi i li posem les espelmes amunt del roscó de reis. Després jugarem al bingo apostant doblers. La meva mare va guanyar una línia i un bingo però a mi no em va tocar res ni una vegada.

Crec que aquest nadal ha sigut un dels mijors perquè he fet moltes coses i sempre m'ho passo molt bé amb la meva família perquè vam riure molt i aquestes festes hem començat a jugar a les cartes i al bingo amb doblers i és molt més divertit perquè ens enfadem entre nosaltres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario